اجاره بوم گردی تی تی نار خمام- عمارت

(تعداد بازدید: 1388)   گیلان ,  رشت ,  کلاچاه  کد اقامتگاه: 117001 10+ 10+ نفر شب
شروع از  1200000 تومان

اقامتگاه بوم گردی تی تی نار در روستای کلاچاه دوم شهرستان خمام استان گیلان واقع شده است. این اقامتگاه در 5 کیلومتری شهر خمام و 3 کیلومتری شهر خشکبیجار قرار دارد و در زمینی به مساحت 2 هکتار با 17 آلاچیق درختی و 1 عمارت که عمارت با زیر بنای 140 مترمربع در 2 طبقه بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 20 گردشگر را دارد. 
طبقه همکف عمارت شامل رستوران، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک می باشد و طبقه اول عمارت شامل 1 سالن پذیرایی (35 مترمربع)، 4 اتاق خواب (16 مترمربع) و تراس (50 مترمربع) بوده و اتاق ها کف خواب می باشند که طبقه اول بصورت یکجا به یک گروه اجاره داده می شود. 2 سرویس بهداشتی ایرانی هم بصورت مشترک در حیاط اقامتگاه در نظر گرفته شده است.
از نکات بارز این عمارت قرارگرفتن در محوطه ای بزرگ و سرسبز با درختان و گلهای زیبا، جوی آب، استخر بزرگ (850 مترمربع) و پارک کودک می باشد که با پیاده روی در این پارک تفریحی و سرسبز نشاط و آرامشی وصف نشدنی به گردشگر القا می شود. فاصله این اقامتگاه تا سوپر مارکت و نانوایی 400 متر می باشد.
خمام در شمال از طریق ساحل زیبای جفرود به دریای خزر و از شرق به تالاب انزلی متصل است و شهری مرزنشین محسوب می شود که دارای آب و هوایی شرجی و معتدل می باشد از جاذبه های طبیعی و تاریخی اطراف این اقامتگاه می توان به دریا (7 کیلومتر)، جنگل فتاتو (15 کیلومتر)، پل چوبی کیاشهر (32 کیلومتر)، جنگل صفرابسته (35 کیلومتر)، ساحل جفرود (17 کیلومتر)، منطقه آزاد کاسپین (20 کیلومتر) و باغ تاریخی چوکام (12 کیلومتر) اشاره کرد.
- در این اقامتگاه واحد اقامتی دیگر با کد 117002 در ایران بوم گردی قابل رزرو می باشد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
1200000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو بوم گردی تی تی نار خمام- عمارت

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 20 نفر

عمارت شامل اتاق پذیرایی (یخچال)، 4 اتاق خواب (سرویس کف خواب)، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی پنکه. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در طبقه همکف. 2 سرویس بهداشتی ایرانی مشترک در حیاط.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو بوم گردی تی تی نار خمام- عمارت:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید